
נירלט ומנהלת הכדורסל יצאו בקמפיין משותף שיכלול חסויות בערוץ הספורט, פעילויות בסושיאל וברשתות חברתיות עם צבעי קבוצות הליגה, פעילויות שונות במגרשים ופעילויות של תרומה לקהילה בהשתתפות שחקנים מהליגה שייקחו חלק בשיפוץ וחידוש פרויקטים למען הקהילה עם צבעי החברה. את שיתוף הפעולה יזמו עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט ושמואל פרנקל יו"ר ליגת ווינר סל
השניים בילו גם יחד במשחק האחרון של מכבי ת"א בכדורסל
- 0שיתופים
- שתפו בפייסבוק
- צייצו בטוויטר
- שתפו בגוגל+